Wednesday ✪ 24 ✪ 1 ✪ 2018 - 11:38
BUN VENIT IN MAGAZIN !

Termeni garanţie

Colete Retur:

Pentru a verifica si constata starea si motivul returnarii (garantie ,defect ,retururi in termenul legal de 14 zile,etc.).  Coletele retur se primesc inapoi doar prin POSTA ROMANA si fara Ramburs

Va rugam sa nu trimiteti colete prin posta sau curier cu plata ramburs fara a ne anunta intrucat acestea nu vor fi ridicate.

Pentru mai multe detalii puteti solicita informatii telefonic , prin email sau formularul paginii de contact.Asteptati apoi raspunsul nostru pentru a stabili rezolvarea problemei.

Clientul are dreptul de a notifica in scris sau telefonic Danmar Impex 94 SRL ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului prin returnarea produsului in acest termen a produsului cumparat in ambalajul original,cu toate accesoriile si fara sa prezinte nici o urma de deteriorare sau uzura,clientul suportand cheltuielile de expeditie conform legii.De asemenea nu se primesc colete cu ramburs,Danmar Impex 94 SRL obligandu-se sa trimita banii sau alt produs ales de dvs. dupa solutionarea investigatiei conforma cu cerintele de mai sus. Acest drept nu poate fi invocat in cazul produselor livrate direct catre client pentru care a fost facuta proba,sau a produselor considerate de natura Intima,aparate de ingrijire personala ,si a celor de uzura in unica folosinta .

Specificatii generale retururi:
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original cu toate accesoriile si consumabilele aferente ..
Daca produsul primit este nefunctional in primele 24 de ore de la receptia efectiva,puteti reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in acest termen,in vederea inlocuirii cu un produs nou,costul de transport fiind suportat de pcloop.ro..
Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomand-am sa refuzati receptia lor.
In Cazul depasirii celor 24 de ore singurele costuri care cad in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor tur+retur.
In toate aceste cazuri se face o cerere scrisa indicand numarul comenzii catre comenzi@pcloop.ro .
Produsele trebuie sa fie impachetate in ambalajul original, sa nu prezinte urme de degradare,zgarieturi,etc..
cu mentiunea ca trebuie sa aiba toate accesoriile,cutia originala;
Produsele sa fie insotite de documentele in baza carora s-a efectuat livrarea..
Daca produsul defect aflat in perioada de garantie nu poate fi reparat sau inlocuit dupa caz,la cererea consumatorului va fi inlocuit cu un echipament similar din punct de vedere functional sau se va restitui contravaloarea actualizata a produsului respectiv..
In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei ne rezervam dreptul de a cere beneficiarului contravaloarea serviciilor de investigare=30 RON,a produsului reclamat ca fiind defect..
Produse defecte in perioada de garantie:acoperirea cheltuielilor aferente transportului produsului spre solutionarea garantiei revine in responsabilitatea clientului. Produsul trebuie trimis printr-un curier rapid, clientul suportand plata in ambele sensuri (tur-retur).Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.

Garantia:
 Fiecare produs de la pcloop.ro poate beneficia de garantie,conforma cu certificatul de garantie prezent odata cu livrarea produsului,si(sau) de schimbare a produsului in cazul ca acesta a fost livrat cu Defect .Procesarea Comenziilor mai rapida poate genera cateodata si produse care nu au fost testate indeajuns datorita ritmului de livrari zilnice.
Produsele isi pierd valabilitatea garantiei daca :
-sint folosite in alte scopuri decit cele ptr care sint prevazute :folosireaproduselor ptr casain masina sau in alte medii de soc fizic in afara produselor care sint construite ptr masina,alimentarea produselor care suporta 12 volti la 24 volti,folosirea produselor ptr casa in scop industrial sau in activitati comerciale intense suprasolicitante ce atrag castiguri(cu exceptia produselor profesionale prevazute special ptr. aceste activitati),scaparea lor pe jos sau zgirieturi mari..,
-alte activitati care nu au scop de recreere si uz personal,interventii asupra echipamentului in alte scopuri decit cele prevazute,precum si interventii asupra softului.
Garantia acopera numai acele defecte care apar in exploatarea normala a produsului si nu se aplica pentru:
-Manipularea si exploatarea neglijenta (socuri electrice, mecanice, termice, grad ridicat de impuritati si/sau umiditate excesiva in incaperea de lucru, asezarea in pozitii altele decat cele descrise in manualul de utilizare, obicte straine intrate in echipament, lichide, etc.)
-Utilizarea unor consumabile altele decat cele originale.
-Interventii neautorizate de catre noi in echipamente.
-Exploatarea peste limita de incarcare maxima lunara prevazuta de producator.
-Alimentarea la alte tensiuni si frecvente decit cele prevazute de producator.
-Defectiuni datorate aplicatiilor software ale clientului.
-Utilizarea unui suport de tiparire necorespunzator.
-Defecte datorate cablurilor de legatura, impamintarii cladirii pecum si datorate conectarii/deconectarii echipamentelor in timpul functionarii.Pierderea Cutiei Produsului sau a accesoriilor Aferente.
-Spargerea ,Zgarieturi ,craparea sau urme de violare al produsului si a sigiililor aferente se considera a fii voite indeferent de circumstante si duc de asememea la  pierderea garantiei.
-Inlocuirea softului De Firmware si Update al Aparatului.
Produsul achizitionat beneficiaza de garantie si service in conditiile respectariiregulilor de instalare, utilizare,manipulare si transport prevazute in manualul produsului.Producatorul sau distribuitorulisi rezerva dreptul de a repara sau inlocui subansamblul care se dovedeste a fi defect.Clientul este obligat s a lase
echipamentul defect in garantie atit timp cit este nevoie ptr. constatare si reparare a produsului(maxim 30 zile).


Descrierea si imaginile produselor:

Preturile stocul si descrierea produselor afisate pe site au doar un caracter informativ.Firma S.C. Danmar Impex 94 SRL nu isi asuma nici o responsabilitate legala pentru eventualele greseli de editare,afisare sau listare fara a confirma informatiile ca fiind corecte in mod scris din partea S.C. Danmar Impex 94 SRL.Deasemenea in anumite imprejurari de ordine interna S.C. Danmar Impex 94 SRL are dreptul de a refuza orice comanda fara o notificare prealabila si dreptul de a-si alege clientela.
 

 Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor Ordin nr. 72 din 11.03.2010 privind unele masuri de informare a consumatorilor
Având în vedere:
- Referatul nr. 1/229/02.03.2010 întocmit de Directia Generala Supraveghere Piata,
- art. 1 alin. (1), art. 8 si art. 66 lit. e) din Ordonanta Guvernului nr. 21/1992 privind protectia
consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
În temeiul art. 5 alin. (5) din Hotarârea Guvernului nr. 284/2009 privind organizarea si
functionarea Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor, cu modificarile ulterioare,
presedintele Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor emite prezentul ordin.
Art. 1. (1) Pentru corecta informare a consumatorilor si pentru a le da acestora posibilitatea
sa afle informatii referitoare la modul în care pot face sesizari sau reclamatii cu privire la
produsele si/sau serviciile care le sunt puse la dispozitie, operatorii economici au obligatia sa
afiseze numarul de telefon denumit TELEFONUL CONSUMATORULUI: 0800 080 999
– linie telefonica cu apelare gratuita din reteaua ROMTELECOM, adresa si numerele de telefon/fax cu
tarif normal, si adresele de e-mail ale comisariatelor judetene pentru protectia consumatorilor,
respectiv ale Comisariatului pentru Protectia Consumatorilor al Municipiului Bucuresti, în a carui
raza teritoriala se afla operatorul economic, precum si adresa site-ului Autoritatii Nationale pentru
Protectia Consumatorilor: www.anpc.gov.ro..
NOTA:  Aceasta Pagina notifica clientul si se presupune acceptata de clientii acestui site.Orice Litigii se rezova pe cale amiabila considerand aceasta posibila in maxim 30 de zile de la incepere.Aceasta pagina se considera acceptata de catre client in momentul in care comanda a fost finalizata si are rol de contract.

Pretul este final la care se adauga transportul.